maandag 10 juni 2013

Over trouwen en zo...

Op de oude blog had ik aangekondigd dat Élisabeth en ik gaan trouwen en natuurlijk kreeg ik daar een aantal reacties over, vooral dan over het trouwfeest! Ja ja, wij denken aan liefde en jij denkt aan feesten.  Ik probeer nu wat meer informatie te geven.  Dat is een beetje voorbarig, want er ligt nog niks vast. 

We trouwen waarschijnlijk in augustus 2014, in Baie-Saint-Paul.  De datum en de exacte locatie liggen nog niet vast, maar natuurlijk bekijken we plaatsen waar je ook kan blijven slapen.  Van zodra de datum vastligt, krijg je het te horen. 

Op dit moment zijn er geen plannen om een tweede keer te trouwen in België.  We sluiten niet uit dat er misschien een receptie in België komt, maar ik vind het een beetje gek twee keer te trouwen. En ook wel een beetje duur. 

Hopelijk geeft dit alvast een antwoord op enkele van je vragen. 

Roel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten