vrijdag 1 juni 2018

Eindelijk ontslag!

Gisteren heb ik mijn ontslagbrief aan mijn baas gegeven.  Het ontslag gaat in op 5 juni, de dag waarop ik volgens de chirurg weer aan het werk zou kunnen gaan.  Je werk opzeggen gebeurt hier niet zoals in België, want de opzegtermijn is heel wat korter.  Ook al werkte ik al bijna 10 jaar voor Cire-Constance, de opzegtermijn is maar een paar weken.  Je kan hier dus veel vlugger van job veranderen, maar je kan natuurlijk ook vlugger je job verliezen. 

Toen ik daar begon te werken, zei ik tegen mezelf dat ik dat maximum 10 jaar zou doen.  Het is interessant, creatief en motiverend, maar met hout werken is ook slecht voor je gezondheid.  10 jaar vond ik voldoende.  Maar de problemen met mijn polsen hebben die tijd met een half jaar ingekort.

Ik heb er heel wat kunnen verwezenlijken en bijleren en ik heb vooral ook aan anderen veel kunnen bijleren.  Ik hou er heel wat goede herinneringen aan over.  Maar genoeg is genoeg.  Nu zijn we klaar om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten