donderdag 28 mei 2015

Ottawa










Toen we bij onze vrienden waren, zijn we ook naar Gatineau en Ottawa geweest.  Dat is bijna dezelfde stad, maar er ligt een river tussen.  Die rivier is tegelijkertijd de grens tussen de provincies Québec en Ontario.  Het was mijn eerste bezoek aan de Canadese hoofdstad.  En natuurlijk maakten we van de gelegenheid gebruik om Le musée Canadien des civilisations te bezoeken.  De moeite waard!

En sinds ik mijn nieuwe fototoestel gebruik, heeft de blog moeite om sommige foto's in de goede richting te plaatsen.  Weet je toevallig wat ik daaraan kan doen?

1 opmerking:

  1. Hallo Roel,
    Mijn ervaring is dat de blog de foto's automatisch in de goede richting positioneert. Dus best zelf niets wijzigen aan de foto's als je ze invoert. Het is hoog tijd om het ook nog eens toe te passen :-).
    De groetjes aan Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen